Varde ljus!

Ni vet sånnadäringa reklamer med diverse krämer som lovar guld och gröna skogar. Eller ja, dom lovar jämn hy, inga rynkor eller varför kanske inte spänstig hy som en tioåring. Jag fnissar för det mesta när jag ser sådana reklamer, läser inte undertexterna till bilderna och skulle i vanliga fall inte köpa något. MEN! Jag hade lite för mycket tid och pengar härom dagen och råkade läsa som ledde till ett köp, ett bra köp! Serumet reducerar pigmentförändringar, acneärr och ger lyster. Det är boostat med antioxidanter och dom äter vi ju gärna så varför inte belöna huden i ansiktet som är väldigt ömtålig med samma saker? Såhär skriver Kicks:

"Idealist Even Skintone Illuminator, ett snabbverkande serum för alla hudfärger och alla hudtoner. Huden får omedelbar lyster. Efter bara två veckor är hudtonen mindre ojämn. Idealist Even Skintone Illuminator är ett intensivt men milt serum utan olja med exklusiv trippeloptik som omedelbart ger huden mer lyster. Serumet är framtaget med den exklusiva tonkorrigeringstekniken, och har en kraftfull, övergripande tredubbel verkan med ingredienser som är mycket verksamma mot fläckar, effektiva antioxidanter och lugnande irritationsdämpare för att bekämpa alla slags ojämna hudtoner."

Okej, nu tänker ni nog att detta inlägget är sponsrat...så är det inte! Detta är ett tips från mig till dig och inget annat! Jag har använt detta serumet i en vecka nu och jag märker STOR skillnad. Man blir babymjuk i ansiktet och med en gång får man lyster som sitter hela dagen. Under ögonen har de mörka partierna (ja, jag är student! Vi har sådana...) blivit mycket ljusare och huden jämnare. Jag har använt serumet en gång om dagen och ser såpass stor skillnad efter bara en vecka. Detta är lätt några av de bäst investerade hundralapparna så kila nu iväg och investera i detta. Som ett plus luktar det lite apelsin också och det innehåller som sagt inga oljor vilket gör att huden blir mycket gladare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0