Bloggevent

Ikväll har jag varit på ett bloggevent som Spotlife tillsammans med Highlighted anordnade på Ambassador. Det var en sjukt duktig tjej som uppträdde med burleskdans, sjukt impad av henne var jag! Bra sammansatt nummer med väl genomtänkta moves, you go girl! Jag tycker det är riktigt bra när en hel nattklubb full med tjejer (nästan bara tjejer iallafall...med ett fåtal lyckliga män och småpojkar) kan jubla och busvissla åt en annan tjej som strippar. All talang ska fanemej uppskattas och uppmuntras! För alla er stackare som plågats av sommarens i särklass värsta låt (bortsett från Amarillos dänga) som hyllade de röda byxorna som klär en viss kategori mäns nederdelar kan jag nu meddela att Peter som gjorde den låten var där och kammade hem pris, iklädd RÖDA BYXOR, vad annars...? En annan sak han släpade runt på var sin syrra...Kissie...don't need to say much more about that do I?

Summan av kardemumman är iallafall att det var trevligt, välfylld goodiebag följde med hem och jag har lärt mig att mina röda übersnygga skor är och kommer alltid vara en halv storlek för stora hur mycket jag än försöker förtränga detta mellan varven när jag använder dom!




Grymt!




Röda byxor...


Det blev inte mycket dansande i neon för oss denna kväll för då hade skorna trillat av. Men vad gör man inte för att vara fin... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0