Lisch

Tentaveckan är över och nu satsar vi med nya friska tag på den nya kursen som faktiskt verkar riktigt bra! Jag var ju hemma förra helgen och skulle samla nya krafter innan tentan, hmm ja det gick ju sisådär men innan det spårade ur totalt så hade jag det riktigt bra. Jag hann med att hälsa på de flesta som jag ville och hade en riktigt bra skaldjurskväll i Husaby. Lördagen spenderades med cocktailparty hemma hos Virre, väldans trevligt och sen avslutades det med en liten nätt utgång med bästa fröken Nordqvist. Tack för denna gången flickor och pojkar!






Sötast i stan men helt klart svårast att fotografera, går inte att vara still!






Tjejmiddag med hysteriskt smarriga cocktails!




Glad tjej, skeptisk tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0