update

Okej, jag erkänner! Jag ÄR sämst numera på detta med att blogga. Till mitt försvar är ju faktiskt min dator i Västerås tror jag och detta gör ju allt lite svårare. Vet ni, en sak till som blir mycket svårare utan dator är detta med skola. Jag hade mitt lösenord till att logga in på skolans nät i datorn...behöver jag förklara mer? Nej, tror inte det va! Inte heller kan man få lösenordet mailat till sig utan det får man hämta ut ett nytt och öppetiderna för det suger mer än en hora på Reeperbahn och tiderna infaller i princip alltid när jag har lektion.

I övrigt går det mesta bra, bortsett från att jag har en begynnande öroninflamation och jag kommer behöva uppsöka läkare ganska snart om jag inte ska behöva be alla i min närhet att skrika åt mig för jag hör inget. Fast å andra sidan så gör alla ljud som är högre än viskningar lite ont också. I vanliga fall brukar jag ju gnälla över mina ack så jobbiga I-landsproblem men i kontrast till för många svarta skor är detta något som till och med barnen i afrika hade gnällt över det lovar jag. Att inte höra fienden smyga sig på är jobbigt både i slott och koja!

Ikväll har jag och kära kombon avnjutit en himmelsk sushimiddag nere i Sjöstaden och det var välbehövligt efter mina hemmafrusysslor idag. Jag har nämligen gjort iordning balkongen så den är riktigt fin. Ni får ursäkta bilden men mitt minneskort till systemkameran är...eehm hur ska jag säga...på semester...i Västerås. (se ovanstående)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0