update från skogen

Jag är hemma på landet i helgen och andas, packar ner höstkläderna, hälsar på och ska försöka vara allmänt duktig i det utsträckning det finns tid för duktigheter. Jag köpte mig idag en sprillans ny dator så snart kommer allt vara som vanligt igen och bäst av allt, jag kan plugga som en normal j*vla student ska kunna! Den gamla gick ju en smärtsam död till mötes och det kom ett skrattretande brev på posten som jag lovar att visa upp när jag kommer hem igen. Ni lär förstå vad det komiska är...

Förövrigt glömde jag sladden till minneskortet hemma och pappas skruttdator har inget uttag för SD-kort så det blir spartanskt med bilder. Man skulle ju kunna tycka också att jag skulle kunna starta den nya datorn och blogga från den men nääähepp, det går icke det för dongeln är i Stockholm!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0