surplut och blodsprut

Klockan sju (!!!!!!!!!!!!!!) var jag tvungen att hasa mig ur sängen! Förstår ni vilken plåga det va?! Klockan SJU! Okej, jag vet att ni andra säkert redan är på väg till jobbet då men mina rutiner ser inte ut så och det där är som om vanlig svensson skulle knalla upp sisådär klockan tre och skutta iväg. Omänskligt är ordet och samma ord kan lätt användas för att beskriva det jag ser i spegeln idag. Anledningen till denna äckligt tidiga morgon var för att den fyrbente skulle till veterinären och eftersom jag fyller på karmakontot skjutsade jag dit Ida och Wilson. Så snäll är jag! Wilson satt och skakade som ett asplöv i väntrummet. Kan ha haft att göra med att han visste vad som komma skulle, kan också ha varit närvaron av den ack så opålitliga besten som satt bredvid. Don't know, men jag hade nog varit mer nervös av att bli frukost till en blodtörstig K9 än bli stucken i benet, but that's just me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0