LCHF

Jag har bestämt mig för att försöka bli av med mitt hysteriska sockerberoende. Jag ska prova LCHF ett tag och se ifall jag går sönder helt totalt eller om det faktiskt kan få bort mina hemska sockerdippar. Någon av er där ute som provat eller håller på nu som har erfarenheter att dela med sig av?

Hur som helst har jag varit huslig och bakat Oopsies idag som är ett slags bröd som inte är ett bröd som är ett bröd fast det inte är ett bröd fast egentligen är det ju det. Lunch och middag i lchf också och jag är mätt och glad men det skulle sitta ruggigt fint med lite frukt men aja, jag får leva på tanken istället.


Finhackat fräst bacon, ångad sparris och massa massa grönt


Oopsiebrödet


Currylax med philadelphia på samt broccoli och blomkål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0