Härdsmälta

Puuh, vilken dag! Först en smärre härdsmälta i form av ett "dataprov" under en arbetsintervju. Eeh, ja tur att man inte läste datakunskap och layout för nästan 10 år sedan. Eller vänta nu, JOOOO det var ju just det jag gjorde! Inte kommer jag ihåg kortkommandon i Excel i huvudet heller! Får helt enkelt förlita mig på min otroliga charm. Och dömma av vad som hände borde jag ha charmat sönder dom för en av de anställda erbjöd sig att hjälpa mig med provet för "söta tjejer förtjänar alltid det bästa" och så topppade han det hela med att ge mig choklad. Detta är andra gången denna veckan jag får choklad av främmande män, whats up with that liksom?!

Jag har hämtat lilla Asta hos mamma och åkt kollektivt med henne. Det är inte roligt att åka i rusning med en hund som låter som en apa (konstant) och som har energi som en kanin på speed och som dessutom är rädd. Asta ligger nu däckad och snarkar och jag pustar i soffan och undrar när någon tänker komma och massera mig så jag också kan få däcka sådär skönt. Nååå, när kommer massören?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0