Fin söndag

Att vakna av att solen lyser på en är inte en höjdare i min mening i vanliga fall men idag vaknade jag med ett leende och insåg att klockan bara var tio och det var hur fint väder som helst. Perfekt dag för att vara utomhus helt enkelt. Jag och Malin har knatat runt Djurgården och tittat på fina höstlöv, fina hus, fina pojkar och tillsist fina tavlor på Sjöhistoriska där vi också avnjöt en lunch i solen. Helt klart godkänt söndagsförmiddag!




Undrar vad jag gjort mannen längst ner?! Oförskämt att bara ge onda ögat sådär oprovocerat kan jag tycka.


Kommentarer
Postat av: cammie

jadu.. jag har mina små funderingar, men långt ifrån klar :) hi

2011-10-09 @ 21:41:20
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0