Aaaiih!

Det blir på riktigt aldrig ljust ute längre. Jag vet inte när jag såg solen senast, en vecka sedan? Två? Jag vet inte! Hur som helst får man se till att liva upp det lite och göra det bästa av det man har att jobba med så massa tända ljus på kvällarna, mysa i soffan och snart (förhoppningsvis) kommer snön! Till helgen ska vi ha lite glöggparty här hemma, längtar!

Jag hade ett såntdär ögonblick förut då jag åter igen skulle vilja sjunka genom jorden. Jag är inte ett dugg stolt över mig själv men jag behöver beklaga mig lite och bikta mig. Jag stod nere vid gullmarsplan och väntade på tvärbanan och så skulle jag runda en pelare och då möter jag en liten väldigt långhårig flicka med korpsvart stripigt hår som hänger ner i ögonen och vad gör jag? Jo, jag  skriker till! Bra Therese! Du har precis gjort bort dig själv och kanske ärrat en stackars liten tjej för livet, bra jobbat! Men jag är ju själv skadat gods, skadat av diverse skräckfilmer a la The ring och Omen. FÖRLÅT!


Inbillar mig att röda läppar piggar upp så jag går all in på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!! Bra jobbat Therese! Och du kallar mig rädd? :P

2011-11-23 @ 20:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0