Morrn morrn!

Uppe med tuppen! Eller snarare så att jag inte kan sova. Det är inte mycket med fröknarna Englund och Karlsson just nu för vi båda är sjuka. Detta hindrade dock inte mig från att ha en sjukt produktiv dag igår, eller snarare effektiv! Jag inledde dagen med ett möte rörande framtiden, jag fann mig själv på en intervju för mitt drömjobb. Hur sjukt hade inte det varit att landa sitt drömjobb som 24 åring? Nu är jag helt övertygad om att så inte blir fallet men att leka med tanken är riktigt rolig. Hur som helst smickrande att få komma på intervju fast jag anser mig vara hiskeligt underkvalificerad men något har jag väl ändå då antar jag. Den nätta ångesten som intervjuen gav mig räcker för hela detta året tror jag, puuh, prestationsångest delux!

Vidare från innerstan tog jag en rask promenad till nästa möte. Jag har blivit involverad i en kulturprojekt som kommer få en hel del tid av min tid framöver, kul! Vad detta är lär ni bli varse och jag lovar att det kommer vara något för alla smaker, vänta och se!

Anyhow...ska nog försöka sova ett par timmar till...kanske!


Uppe med tuppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0