event

Igår var det en hektisk dag utan dess like men det löste sig riktigt bra tillslut. Jag började dagen med ett event i gamla stan med ett gäng glada norskar. Att gå omkring utklädd till monster en lördag i gamla stan har sitt pris. Jag har ALDRIG blivit så flitigt fotograferad förut och även så äcklad av mig själv. Se bilden nedan så förstår ni, herregud! Det är dock extremt roligt att skrämma barn och lite för närgångna vuxna. Tror ringandet i mina öron idag är en konsekvens av skrikandet och inte av musiken på nattklubben jag besökte senare.
Efter jobbet så bar det av hemåt för att byta om och slänga sig iväg till ett event på Ambassadeur inne i stan, mingel, drinkar och nagelvård. Hej och hå vad tjejigt! Goodiebagen får ni ta del av en annan dag helt enkelt. Efter det fortsatte vi ut til Hotellet där vi dansade ett tag innan vi skildes åt och jag fortsatte på en efterfest till lkångt in på småtimmarna. Mår förträffligt idag ska tilläggas, karma!






Kvällens underhållning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0