Helgpaus

Jag har haft en skön avslappnande helg vilket behövdes för att få nya krafter till ännu en stressig vecka med massa saker som ska göras i skolan. Jag längtar så mycket till sommaren nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Bloggen håller fortfarande på och genomgår en liten (ganska stor) förvandling men snart ska den vara klar.

Igår hade jag mina underbara tjejer över på besök, vi sjöng dansade och skålade. Sedan fortsatte vi ut och från det att vi kom till klubben så dansade vi nonstop tills det att vi skulle hem, hysteriskt roligt men aj vad jag har ont i kroppen idag. Känns ändå lite skönt att förut när jag mötte upp tjejerna för middag så var det inte bara jag som va stel i nacken från gårdagen. Idag hade de gamla jokerbabesen filmmys och middag. Vi såg Burlesque och jag rekommenderar verkligen den, man satt med gåshud större delen av filmen och när man ninte rös fnissade man som en liten flicka, sjukt sevärd!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0