fredag och lördag

Jag har haft en intensiv helg so far. Igår var jag i skolan och hade seminarie som för en gångs skull berörde ett intressant ämne, efter det hem och fixa ärenden. Jag hann med en middag hos paret Kindberg innan jag mötte upp Sanna och Jenny för drink och tilltugg på invigningen av Bakgårn. Jenny och jag fortsatte ut sedan för en mycket bisarr kväll där det mesta tedde sig surealistiskt och jag kom isäng långt efter att solen hade gått upp. Lördagen har varit i en dimma minst sagt efter all sömnbrist men tillslut så lyckades jag ta mig till den inbokade middagen med Sanna, Jenny, Samuel, Åsa och Rebecca. Resten av kvällen har tillbringats på jobbet där allt gick emot mig och min vilja, jag måste lära mig att jag inte vill jobba lönehelger. När ska jag komma ihåg hur jobbigt det är? Tydligen är det inte tillräckligt irriterande eftersom jag varje månad tenderar att glömma av det när jag bestämmer vilka dagar jag vill jobba. Nu ska jag slänga mig i sängen och sova utan att ställa klockan, lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0