f*ck you tentaj*vel!

Visst är det så att bara man ler så kan man lura kroppen att man är glad? Isåfall ska jag gå omkring och le som en idiot de närmsta dagarna efter dagens fatala misslyckande på tentan. Allt som kunde gått fel gick fel och efter veckor av slit med detta kunde man ju tänka sig att det kanske skulle gå bra men nejnej! Jag är ganska säker på att detta kan vara det sämsta jag någonsin skrivit och jag kommer inte vilja kännas vid papprena när dom kommer tillbaka, SÅ dåligt är det. Om jag ens får 10 poäng på den tentan så säger det mer om examinatiorn än vad det gör om mig för det är rent ut sagt PINSAMT. Man kan tycka att pluggande ska löna sig men i detta fallet så gjorde det helt klart inte det. Tack för den, nu är helgen förstörd! Japp, jag tänker vara sur och bitter ett bra jävla tag framöver och om ni ser mig le så är det bara för att jag fortfarande tror på att man kan lura sig själv. Så dum som jag kände mig förut kan det inte vara så svårt att lura mig heller...


Ett krystat leende är bättre än inget...eller? This is as happy as I get this weekend!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får väl trösta dej med att det va långt ifrån bara du som misslyckades. Se det så att du faktiskt gjorde vad man kunde förvänta sig av dej med pluggande och så men att det inte hjälpte denna gång tyvärr. "KRAMAR OM DEJ"

2011-03-04 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0