sommaren står för dörren

Äntligen ledighet! Midsommar imorrn och jag håller på att packa väskan men vaaad ska man ha med sig? Hade varit så lätt (typ) om man bara visste vad det skulle bli för väder med säkerhet men nä, jag får väl gissa eller helt enkelt ta det säkra (tråkiga) före det osäkra (snygga). Men jag vill ju ha sommaklänning men inte frysa, åh dagens I-landsproblem, jag blir ju ledsen här med mina garderobsbekymmer. Som tur är har jag gjort världens bästa spellista på spotify som gör mig s glad. Den pefekta för att packa/städa/göra sig snygg.

Jag var ute en sväng vid stugan förut och njöt av kvällssolen med gullungen. Mina jordgubbar tar sig och kommer väl vara mogna någon gång i oktober om vi har tur men som Asta håller på kommer det inte finnas en enda kvar för så fort dom börjar ändra färg är hon där och äter den rackaren. När jordgubbarna var slut gick hon över på att äta prästkragar den tokiga pälsbollen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0