fucked up

Idag blir det en hemmadag efter klanterierna igår. På en dag, EN DAG, lyckades jag med att på jobbet ramla, bita mig så hårt i tungan att jag fick korta ner turen för jag inte kunde prata ordentligt, få två (vuxna) gäster att gråta...till mitt försvar så bad dom mig berätta spökhistorier och jag infriade den önskan. Jag avslutade fint med att sträcka en muskel så nu kan jag inte andas ordentligt. SLOTTET TAER DÖD PÅ MIG. Sakna men säkert förgör det mig, jag tror inte det tycker om mig längre. Känns lite som om jag blivit dumpad av slottet...det gör ont!

/Therese - som är en aning bitter och trasig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

använd hjälm!

2011-06-22 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0