Slut som artist!

Nu! Nuuu gott folk har jag gjort mitt sista pass som croupier på krogen. Nu får det vara nog! Efter snart sju års slit så har jag fått nog. Jag har hört alla dåliga repliker minst 100 gånger, sett och hört allt och lackat ur tillräckligt många gånger för att det inte ska vara okej, nu är det nog! Samtidigt som det verkligen är jobbigt på så många sätt så är det ju också hysteriskt roligt, ens ego blir sjukt välgött! Jag har en lång lista på avslut som ska göras innan flytten och detta var ju en av punkterna. Ändå måste jag säga att det är lite vemodigt efter alla år men förr eller senare så måste man hitta på något nytt. Kvällen ikväll var riktigt bra iallafall och det var skönt att få sluta på topp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0