Roadtrip

Igår hamnade jag i Göteborg och hade en jättetrevlig dag faktiskt. Göteborg visade sig från sin bästa sida och tilltalade mig för en gångs skull, det händer inte ofta det. Grattis till Götet!

Idag blir det en spontantripp med papps och hans sambo till Grebbestad. Kameran får följa med idag så ska se om jag inte kan få till dendär "perfekta" sommarbilden som jag försökt få till så länge. Sverige ÄR vackert på sommaren! Nu låter jag som en romantiserande medelålders 1700-tals poet men så får det bli idag så jag matchar mina kläder med humör helt enkelt även o det blev en liten hint cowgirl med romantikern. Ser att skorna som btw är nya från igår, Bianco,  fick ta stryk igår ute men det gå nog att rädda. Någon som har bra tips på hur man får bort fläckar på mocka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0