hemmakväll på ballen

Hemmakväll på balkongen med Jenny och lite för dyrt vin. Gud vad det är skönt med lugna kvällar ibland att bryta av med och bara vara hemma och inte behöva bry sig. Vi såg förresten världens mest korkade smitning förut. På öppen gata mitt på dagen väljer en idiot att ramma en annan bil, inte en gång utan TVÅ och sen köra därifrån med skrikande däck...smart...minst 10 vittnen. Det tog inte många sekunder innan hälften av alla som såg ringde polisen så vi kunde lugnt traska vidare utan inblandning. Men jag kan inte bli annat än förundrad över människors dumhet, vad tänkte han med? "jaaa, jag rammar denna bilen här med min bil när det står en massa folk och tittar för det är ju säääääkert ingen som ser min regplåt eller ringer snuten...nejnej, bra idé, det gör jag!"

Nää gott folk, solen är påväg upp och glasen är tomma så nu blir det sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0