en liten "trevlig" tur

Jag och pappa skulle ta en liten spontantur upp till Kinnekulle och få lite fina vinterbilder hade vi tänkt oss men det gick inte riktigt som planerat, vi hamnade i diket... Efter en sväng runt kullen så skulle vi ta ett sista stopp nere i blomberg men innan vi hann fram så blev vi avknuffade av vägen och den trevliga bilisten som orsakade avåket drog därifrån, mycket smidigt. Jag börjar på riktigt tro att det vilar en förbannelse över dendär bilen nu men skam den som ger sig, jag ska ha den ett år till! Tillsist, efter en halvtimmes väntan kom hjälp iallafall och bilen trollades upp ur diket utan skador. Enda skadan tog min värdighet när bonden som drog upp bilen skällde på mig tills jag fick chans att försvara mig och förklara att fast jag må va ung så var dedär INTE MITT FEL! Slutet gott, allting gott.








Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Det tycker jag absolut att vi ska. Eller ta ett stykepass som förr i tiden. :) Eller en fika. Det sista av hösten/vintern var riktigt intensiv så hann inte med så mycket.

Det såg inte kul ut att hamna i diket, men inga men nu efteråt?



Kramar

2011-01-06 @ 13:53:49
URL: http://lajdidaj.se
Postat av: Josefin

Ooops, vilken otur, tur att ingen blev skadad!



xxx

2011-01-11 @ 05:20:22
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0