tentan är inlämnad

Efter ett par dagars pluggande, läsande, skrivande och bokjagande är äntligen uppsatsen klar och jag kan slappna av ett par dagar innan nästa kurs drar igång men då är det äntligen "mina" ämnen igen. Böckerna jag behövde fanns ingenstans att få tag i så jag fick ta en liten roadtrip o leta och tillsist hittade jag dom på högskolebiblioteket i Skövde. Varför känner man sig alltid helt tom i huvudet när man skrivit klart och lämnat in ett arbete? Det blir helt tomt och det försvinner inte förrän jag sovit, jättekonstigt. Blir det så för er också?

Imorgon har jag dagen ledig så den ska nog fyllas med lite häst, solning och ett och annat glas vin kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0