Rödluvans skor i min ägo

Jag har haft en jättelugn och skön helg i vilans tecken. Igår spenderade jag större delen av kvällen hemma hos pappa med mat och slappande i soffan framför TVn. jag ser tydligen ut att behöva vila så då får jag väl passa på att göra det när tillfälle erbjuds och efter sovmornar och lugna dagar känner jag mig utvilad och har nya krafter vilket passar bra eftersom de nya kurserna i skolan drar igång i veckan och jag känner att jag kommer behöva lägga ner mycket energi på dem framöver.

Igår hade jag fått ett litet paket från Nelly också, mina underbara hysteriskt röda skor. Känner att dom kommer bli flitigt använda tillsammans med ljusblåa stuprörjeans i vår!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom va röda och fina :) men nog inte lämpliga att gå i snöblask med, du får nog använda dej av skopåse och lämpligare promenadskor när du ska ut med dem.

2011-01-16 @ 20:21:43
Postat av: Josefin

Sv: tack för kommentaren, den värmde. Mår mycket bättre nu, men det var riktigt jobbigt där när beskedet kom... :'-(



Underbara skor du hittat! som du säger, grymt snyggt till jeans.



Hihii söt mamma du har också. ^^



xxx

2011-01-18 @ 20:57:34
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0