jajaja, jag SKA försöka blogga mer...lovar:)

Buhu, det är synd om mig! Jag har gått hela vintern nu utan att bli sjuk vilket är ett mindre mirakel för att vara mig eftersom jag blir lätt sjuk. Jag har tyckte detta varit jättekonstigt eftersom det stora flertalet av mina vänner och bekanta varit sjuka men jag har inte kännt något knappt utan fick lätt feber i två dagar bara och så försvann det, helt smärtfritt...tills idag! Halsen skaver, jag har hjärtklappning och absolut ingen ork alls så det blir till att vila upp mig nu ett par dagar så det förhoppningsvis inte blir värre till helgen när jag för en gångs skull är ledig och har planer!

Förresten...förlåt för dålig update men jag ska bättra mig...ska sluta vara hemlighetsfull (ska försöka Kia) och lägga upp lite mer bilder och uppdatera mera än på senaste!


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Vad trist att du är sjuk, hoppas att det inte sitter i så länge.

2011-01-12 @ 09:46:51
URL: http://lajdidaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0