GBG

Igår hade jag äntligen frisknat till, trodde jag, så jag drog ner till Göteborg över dagen och medans jag ändå var där passade jag på att shoppa för senast jag var nere hade jag verkligen ingen lust att shoppa alls med det hade släppt igår. Jag kom hem med lite för många kassar för mitt eget bästa men det är så kul att fylla på med nytt när vårnyheterna kommer in. Jag sprang på ett par to die for lösögonfransar som bara var tvugna att få följa med hem, tokrosa och jättelånga så när jag ska använda dom är ett mysterie i sig men jag kommer nog på något, i annat fall så är dom riktigt snygga i sminkhyllan ändå.

Resten av det som inhandlades får ni se vid annat tillfälle. Jag hann med en vända till Ikea också så snart kommer mitt lilla fotoprojekt upp på väggen, lycka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0