underbar dag med ett stooort fail!

Det var ju som sagt ett helt underbart vädet idag så jag och Malin åkte ut med Asta för att leka lite på den helt öde stranden. Isen låg kvar i hela viken så man kunde gå ut en bit till Astas stora glädje. Hon sprang som skjuten ur en kanon fram och tillbaka med ett och annat stopp för att posera med oss. Vi käkade lite lunch och åkte sedan till stugan för lite soffmys där innan vi åkte hem. Men efter en bit på väg mot stan igen fick jag monstersladd på bilen, vi krängde runt på två hjul innan bilen började spinna okontrollerat och tillsist hamnade vi i diket. Jag skulle vilja ha haft en kamera i bilen för där sitter vi i fram, skriker hysteriskt och innan vi ens slutat spinna skriker jag lite lätt hysteriskt "det gick bra det gick bra det gick braaa!" Vi hade verkligen tur, det hade kunnat gå så mycket mer illa. Vi klarade oss helskinnade utan några skråmor och en liiiten liten stänkskärm vid ett av framhjulen hänger lite snett, det är allt som syns på bilen, tack för det snövallarna!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0