one night @ work

Jag har haft en väldigt märklig kväll på jobbet. Det är helg innan löning i en av de fattigaste månaderna och när jag kom till jobbet var krogen nästan full. Folk har betett sig skumt och efter mina snart 6 år i branchen trodde jag att jag redan hade hört alla repliker men en liten filur lyckades nästan göra mig ställd. Cred ska han ha för sin kreativitet synd bara att det inte funkade riktigt som han hade tänkt sig. Kvällen slutade med att tre spelare stod o skällde på varandra för dom fick för sig att den ene hade förolämpat mig och de andra skulle försvara mig, fint att jag anses inte kunna stå upp för mig själv, fint att asfulla spelare tar mitt parti fast jag tagit deras pengar, fint! Till historien hör att killen som fick skäll trodde att jag var någon helt annan så förolämpningen (som egentligen inte var det alls) var riktad åt en barndomsvän till mig. Som sagt...skumt kväll! Nu hoppar jag ner i sängen i mitt gigantiska sovrum, sov sött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0