ommöblering

Nu sitter jag och väntar med alldeles för mycket kaffe i kroppen på att pappa ska komma hit och hjälpa mig att möblera om. Jag har en hel del väldigt tunga stora möbler som jag inte orkar själv så då är det bra att låna in ett par starka armar till så jag inte går av eller lyckas ligga och dö under ett vält skåp eller så. Just nu så ser det inte riktigt klokt ut och hela ommöbleringen är ett test för att se ifall det går eftersom det inte direkt blir någon traditionell möblering men jag tror det ska fungera, gör det inte det är det ju bara att ställa tillbaka allt som det var innan även om det kommer ta emot en del då att börja om.

Jag hade en givande fika med söta Ida förut där en del roligheter inför nästa vecka planerades, wiiie! Nu åter till möbelflyttning!


In the making...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0