fail!

Jag har ett faaantastiskt händeselöst liv just nu eftersom jag är en aning dränkt i tentaplugg och förberedelser inför olika presentationer men helt uppenbart behöver jag lyfta blicken från böckerna ibland för nu upptäckte jag att min fönster dött. Japp, på riktigt, det har dött. Kolla här bara!



Jag hittade minst tre fel inom en m2! En tom flaska rödvin...VARFÖR står den där liksom? Och ska man behöva infoga målade blommor på sin stackars kala orkidépinne? Näää, det tycker jag faktiskt inte man ska! Och inte heller ska man ha ett annat blomlik i fönstret heller för den delen. Frågan är när allt detta hände? Rödvinet indikerar ju att jag har något slags liv utanför böckerna iallafall, that's good! Men blommorna...herregud! Döden har varit och hälsat på här! Kunde han (ja det är en han, fråga Bergman) inte tagit med sig liken ut när han gick eller är det för mycket begärt? Äääh, va fan, kamma dig! Det ska jag göra nu iallafall och gå och köpa nya blommor, såhär kan det ju inte vara!


Kommentarer
Postat av: Mamma

FÖRFÄRLIGT!!! :( prova att ge dem lite vatten då och då ska du se att döden inte kommer hem till dina fönsterbänkar ;)

2011-02-23 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0