dagen efter helgen före

Sista lediga dagen innan jag måste tillbaka till verkligheten efter min lediga födelsedagshelg. Imorgon tänkte jag slänga upp en bildbomb ifrån helgens tillställningar för jag har inte riktigt hunnit gå igenom med alla än.

Dagen idag har spenderats med möte, fika med fina vänner och sen korvgrillning ute vid stugan. Skönt men inte direkt roligt att avsluta med att upptäcka att jag är allergisk mot mammas katter, hädan efter blir det allergitabletter innan jag åker ut dit för annars kommer jag klia sönder mig. Mamma lyckades förövrigt tända eld på sig själv för andra dagen irad...igår brann hennes kavaj på spat när hon blev lite för närgången med en kandelaber och idag tittade hon elden lite för djupt i ögonen så hon blev helt eld och lågor hahaha, nej, men hennes hår ändrade färg och blev rääääätt lockigt haha! Tur att det gick bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0