Julgalan

Hemsk, hemsk dag! Usch! Jag vaknade och mådde rätt risigt och lovade att hoppa in och jobba extra på julgalan i globen, ett beslut jag ångrade från första stund men är det kris så är det. Allt krånglade och då menar jag verkligen ALLT men då får man göra det bästa av situationen och det löste sig...typ. Hur som helst så blev vi tillslut klara nästan i tid och både vi och kunden överlevde, vilket man ändå får se som någon slags liten seger. Globen var riktigt vackert pyntat men jag hade inte direkt tid att fota allt så det blev en bild i farten påväg ut från VIP till pöbeln bara hehe.

Nu tänker jag slänga upp fötterna på soffbordet, sätta på lite skön musik, ta ett glas shiraz och låtsas att jag är glad, pigg och inte alls sur. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0