Middag med Karin

Efter en massa strosande på stan, några fynd, incheckning på hotellet och en dusch mötte jag upp Karin för middag. Vi gick en promenad till Orangeriet på Kungsholmen, rekommenderas å det varmaste. Bra mat, massa att välja på och hur mysigt ställe som helst vid vattnet. Vi gick vidare till ett ställe som hette Lokal, tog ett par drinkar och pratade om allt mellan himmel och jord. Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. Han vägg i vägg snarkar så högt att jag hör det in till mig, hoppas att han sover själv annars tycker jag synd om den personen. Ska hålla utkik efter någon med orväckande röda ögon, bör vara hans roomie isåfall hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0