G.O.P

I fredags (jaaa, jag ligger efter) hade jag min hejdå fest. Trevligt men det kom en aning fler än vad jag hade tagit med i beräkningen men eftersom jag är möbellös hade ju folk inga problem med att få plats med rumpan på golvet iallafall vilket var bra. Förut var det ju konstaterat att iallafall 14 st fick plats i min dusch men nu vet vi att det dubbla iallafall går in i kök och vardagsrum. Bra med kvalitétssäkrade lägenheter! Finns det hjärterum finns det stjärterum! Jag kommer inte direkt sakna staden men  mina vänner kommer det bli tomt utan, thank god for facebook!



Vickan... Panda... Snuttepullan, kärt barn har många namn!


Elin med sin favoitdrog, socker, i handen! 










Guuud vad jag kommer sakna dig Ida! Våga inte att inte komma och hälsa på! Gucci Gucci!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Aaaaaah Socker! Flytande socker! Kan man injicera det? Får det större effekt då?

2011-08-28 @ 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0