Flyttplanen

Jag kom på att jag glömt en liten petitess... Jag kommer flytta...snart...väldigt snart! Jag flyttar till Stockholm om en dryg vecka, nästa söndag för att vara exakt och jag är LÖJLIGT nöjd med detta! Jag kommer flytta söder om stan och bo tillsammans med en tjej och dela lägenhet till att börja med så får vi se vad som händer sedan men det kommer bli så skönt. Jag kan inte göra annat än le när jag tänker på det faktum att det nu börjar ett nytt kapitel och det är hur kul som helst. Jag kommer sakna mina vänner här nere men å andra sidan börjar många flytta, man växer ifrån varandra och får olika prioriteringar så det är nog dags nu, dags att skapa något nytt!


Nöjd och glad!


Kommentarer
Postat av: Ezzo

Jag förstår precis hur du kände/känner. Jag har tröttnat något så otroligt mycket och skulle absolut inte sakna den. Att komma in på högskolan i skövde var typ det bästa som kunde hända mig just nu. Ska bara få tag i lägenhet och jobb så är jag borta härifrån fortare än kvickt! Det är inte meningen att man ska få andnöd och ångest över att vara här :)

2011-09-12 @ 23:13:51
URL: http://ezzo-this-time.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0