Fjärilvingar syns på Haga

Nu är jag på plats men innan jag berör det på någt sätt kommer lite bilder från vårt tuistlekande igår. Carolina var på besök i Stockholm så Jenny och jag frossade i 1700-tals historia på Haga. Jag älskar verkligen det Gustavianska och känner man likadant så är Hagapaviliongen ett litet lite paradis. Guld, vit, marmor och skira pasteller blandas och det blir sååååå bra! Efteråt gjorde jag och Jenny ett besök i fjärilshuset vilket i min mening var helt överskattat. Nästan inga flaxande krabater men högt pris. Haga är däremot något jag kommer besök igen.






Lunch vid Fjärilshuset med Jenny och Carolina




Fjärilar som ser ut som löv, så sött!

Koppartälten på Haga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0