centralen

Nu sitter jag på tåget hem och lite smäter...igen. Inte så att jag inte tycker om svensk sommar, det gör jag verkligen, men dehär me AC det ÄR trevliga saker. Anyhow...allt jag skulle göra på eftermiddagen gick bra och lägenheten är fin så nu får vi se, efter helgen ska beslut fattas.

Ibland kan det vara riktigt roligt att sitta på centralen och kolla på folk. Jag hade lyckats pilla bort autofokus på kameran så därför är första bilden en aning suddig men det syns vad det ska vara iallfall. Typ! Runt där inne prang det omkring en massa utklädda till mangafigurer (eller nåt, är det skillnad?) och det var nästan bara tjejer men dom hade en kille som liksom höll ihop gruppen. En av brudarna snodde något snöre från honom och sprang omkring med och han efter tills de andra brudarna ställde sig runt henne i en ring och viftade med trollspön, helt uppenbart var dom osynliga då för killen såg väldigt vilsen ut och såg inte dom. Jag skrattade lite gott åt dedär och är glad att mina hobbies inte är så underliga. För att fördriva tiden införskaffade jag mig en bok. Löjligt glad lev jag när jag hittade boken som handlar om Carrie när hon kom till NYC alltså before SATC. Wiiie, much rejoice! Märk väl att boken matchar mina skor!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0