Utbildningshelg Läkö 2011

YES!!! Nu är det snart sommar! Utbildningsdagara på slottet har gått av stapeln ch då är sommarsäsongen i regl inte långt bort alls, heja heja! Sjukt kul att komma ut till älskade Läckö igen och även träffa nytillskotten för iår, detta blir med all säkhet bra tror jag!

Fredagskvällen bestod av en himmelsk middag som jag nog kan garantera att alla kommer ha i färskt minne länge, sååå skjukt gott! Skaldjursbakelse till förrätt, en fantastisk entrecote med palsternacka till varmrätt och glass med bär och chokad till efterrätt. Självklart när man har att göra med restaurangen att göra var vinerna perfekta till. Dessertvinet om smakade fläder var riktigt gott, någon läckö personal som vet vad det hette??? Efter att ha avslutat kvällen ute med några gamla kollegor och en flaska champagne oppade vi trötta isäng och lördagen har mest varit ett virrvarr i mitt huvud eftersom jag inte fick så mycker sömn inatt, kan lova att jag överdoserat kaffe idag isället. Duracellkanin på speed!!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0