vintern är här

Eftersom jag ska jobba inatt och var lite seg i huvudet gick jag och la mig och sov lite och när jag vaknade var det SVART ute, hur gick det till? Jag hade sovit en dryg timme ungefär och när jag la mig var det ju ljust ute. När kom vintern? Eller ja, hösten får man väl säga. Herregud, snart kommer väl snön också men då är det väl bara att hoppas på att det blir en lika fin vinter som den förra året. Ska det vara vinter så ska det vara drivor med snö och massa snö på träden annars kan det kvitta tycker jag.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjusiga bilder men vi får väl hoppas det dröjer litet tag till va?????

Sen vad jag iaf EN som va ganska trött på snön innan den försvann :)

2010-09-10 @ 21:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0