dålig dag

Årets hittills mest onödiga dag skulle jag tippa på! Jag vaknade klockan tre inatt med feberfrossa och en hals som gjorde jätteont. Inte kunde jag somna om heller för febern gjorde så allt var obekvämt så jag fick knö i mig alvedon och vänta på bättre tider. När jag vaknade kom jag inte ur sängen så jag bestämde mig för att hoppa första lektipnen och åka till andra istället så jag somnade om. Lyckades givetvis försova mig så jag glömde hälften hemma. Väl i skolan hittade jag ingen rolig så jag käkade lite lunch och satte mig o läste innan lektionen som sedan när jag väntat en timme visade sig vara inställd. FAAAAN! Riktigt roligt, verkligen! Satte mig påå bussen hem igen med världens glappkäft till white trash bakom mig som pratade konstant i telefon med en dialekt och tonfall värre än grynet. Väl i Lidköping igen skulle jag skriva ut ett dokument på biblioteket för skrivaren klappade ihop igår och givetvis gick det inte att öppna dokumentet påå datorerna där. Ååååååh sluta plåga mig! Nu ska jag iallafall sova en stund och hoppas allt är bättre när jag vaknar.

Vad har ni gjort idag? Haft en bättre dag???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0