Stripaerobic

Igår provade jag ju på stripaerobic och idag kan jag inte riktigt gå, det stavas T.R.Ä.N.I.N.G.S.V.Ä.R.K! Det finns lite olika typer av stripaerobic, dels det man först tänker på då kanske, poledancing. Sen kan man också använda stolar eller som vi gjorde bara dansa. Det var rikitgt roligt men det känns att det var längesen jag dansade för det tog ett tag innan jag kunde plocka fram den delen av min hjärna som kan dans och aktivera den men tillslut så fungerade det. Så hett vet jag inte direkt om det var och vi såg nog mer ut som skadeskjutna fåglar som ska försöka flyga än fullfjädrade dansare men det kommer väl med tiden kanske haha. Kom på att denna videon illustrerar ganska bra hur det ser ut (läs, om ca 20 veckor eller nåt)...




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra? :)

2010-09-01 @ 12:21:58
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: ASIAT

har du haft en bra onsdag då? :)



- ASIAT

2010-09-01 @ 19:29:39
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0