på en klippkant och vinglar...

Efter helvetesveckan har jag äntligen börjat landa igen. Visst det är verkligen inte på bägge fötterna och jag står lite lätt och vinglar på ett klippkant känns det som men det blir bättre nu när schemat blir LITE luftigare och det finns så sjukt mycket trevligheter inbokade hösten 2010 men dedär återkommer jag till senare. Efter uppsatsen var inlämnad och redovisningen avklarad så kom allt jag skjutit bort och ignorerat i ett par veckor på en och samma gång och jag fick feber och frossa men efter lite sömn och vila är det borta och jag är på G igen.

En kul sak hände igår förresten! Det ringde från en skola i Skara som undrade om jag ville hoppa in som vikarie där. Jag tackade givetvis ja för pengar är ju alltid bra att ha och likaså meriter på CV't men det som är udda är att dom ringer till mig och erbjuder jobb utan att ens ha träffat mig, dom gick enbart på en rekommendation, tänk om personen som rekommenderat mig har dåligt omdöme då? Men hur som helst så var jag åp skolan idag iallafall och även fast det var ett par år sen jag vikade så kom jag snabbt tillbaka in i det och det var faktiskt roligt. Kommer dock bli mindre roligt imorrn när jag ska BAKA med 19st 7 åringar. Jag ser en katastrof för mitt inre...hoppas inte den bilden besannas bara. Herregud, vad har jag gett mig in på?! Eeeeh det ska nog gå bra...eeeh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0