nyplanterat

När man är sjuk måste man sysselsätta sig med något annars är det lätt att bli skogstokig. Inatt när jag inte kunde sova spenderade jag 3 timmar med att städa och organisera badrummet. Jag monterade ihop en hylla jag köpte för 2 veckor sedan (ja, jag är dålig på att ta tag i saker med en gång) och pyntade med ljus, handdukar och fina krukor och boxar att ha saker i. Idag har jag istället tagit tag i min balkong som såg ut som en annan slags soptipp men nu är det ordning och reda där ute och nyplanterat i alla krukorna så nu är jag klar för hösten!



Vit ljung och ljus murgröna är alltid ett säkert kort


Japansk lykta




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint :))))

2010-09-15 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0