Morgonpromenix

Hurtig som jag är (nu) hasade jag mig ur sängen klockan 9 fast jag egentligen hade sovmorgon men istället drog jag på joggingskorna och stack till stallet en snabbis för att sedan ta spåret i Rådaskogen. Med den träningsvärken jag har i mina lår var det riktigt plågsamt men det var skönt att komma ut tidigare på dagen, man blir så seg på kvällen. Det känns att det börjar bli höst för det var iskallt i skuggan men luften var klar och promenixen avslutades med en vacker vy upp mot kinnekulle. 


Söta Ellen håller utkik efter sin matte i fönstret i stallet, är man liten får man anstränga sig lite mer för att se.


Rådaskogen


Sand, sand, sand, lite mer sand, lidköping, vatten och sen kinnekulle.


Kommentarer
Postat av: Anna

men vilken sötnos

2010-09-02 @ 20:10:24
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0