Malenas Möhippa!

I lördags var det äntligen dags efter månader av förberedelser, smygande och otaliga gånger man har önskat att man inte öppnat munnen. Jag vill inte ens fundera på hur det var för tärnorna, det måsta ha varit hemskt att inte försäga sig.

Vi började dagen vid 10 med att storma det blivande Kindbergska hemmet och halva gänget gjorde iordning den blivande bruden medans andra halvan gjorde klart för chokladprovning på undervåningen. Efter chokladprovning och en lättare lunch drog vi iväg i vår lomousine till skövde och till en danslokal där vi skulle lära oss dansen till lady Marmalade. Vår korreograf Bosse var enastående, ett stort tack till honom! Sedan bar det vidare hem till Liisens pappa Kaj där vi hade ett smyckesparty där Malena skulle göra en morgongåva till sin blivande man och vi andra fick leka bäst vi ville och vi var som små barn på julafton med alla pärlor, berlocker och kedjor. Min kreativitet sträckte sig såpass långt att jag gjorde ett armband som förövrigt blev sjukt bra haha. Sen drog vi vidare ner till Café Skea, inrett i Moulin rough anda, där kvällens middag och fest skulle hållas. Eftersom mitt pluggande satte käppar i hjulet lämnade jag dom andra efter middagen men dom andra hade fortsatt ett bra tag till och avslutat kvällen med bad i tunna i trädgården, mysigt!


En något förundrad blivande brud


Förvandlingen har börjat


Liisen, Tine och Angelica hjälps åt med att pimpa Malena


Min tolkning av lyxhora


Malena har sannslöst mycket hår, jag bara älskar denna bilden. GLÄDJE!


Taaadaa!


Sjukt mycket snygga brudar


Syskonen Apell


Jackie med den underbare Bosse. Kolla t-shirten, klockrent haha!


Voulez vous coucher avec moi ce soir


Café Skea


Myshörnan med tillhörande vattenpipa


Tack för en underbar dag tjejer och lycka till Malena!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0