jobbet

Kontrollanten var smidig som vanligt och det är verkligen inte svårt att hitta dom i mängden för dom sticker alltid ut hur mycket dom än försöker smälta in. Nyktra människor som är välklädda, spelar bra men ändå har idiotiska frågor. HUR SVÅRT ÄR DET? Kom igen liksom, ge oss något att bita i istället haha!

Det satt två män i övre medelåldern vid mitt bord och gjorde sitt bästa för att stöta på mig och satt och pratade högt om mig med varandra. Detta hör ju till vanligheten och är inte direkt något man fäster sig vid men efter ett tag fick den ene en slags aha-upplevelse. Han stirrade panikslaget på mig och undrade hur gammal jag var. Jag skrattade och svarade som det var och den stackarn konstaterade att han hade en dotter som var ett år äldre än mig, då var det inte lika roligt längre haha! Han spelade klart sa att jag var den bästa dealern någonsinn och smet därifrån. Spelare vs Therese 0-1!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0