I'm your sunshine

Jag sitter i skolan och ser mer eller mindre ut som en zombie. Jag kunde inte somna igår och sedan vaknade jag verkligen snortidigt av att någon förbannad idiot stod utanför på gatan och varvade sin motor om och om igen tills bilen smällde och dog. Seriöst, VEM FAN GÖR SÅ KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN?! Okej att bilen inte fungerade som den skulle uppenbarligen men att varva motorn så verkar bara sjukt onödigt. Någon motorexpert som läser och kan förklara varför dedär verkligen ska vara nödvändigt? Jag övervägde stundtals att öppna fönstret och kasta något på fjanten, borde jag kanske gjort det?

Hur som helst så har vi en lång dag med seminarie idag och efter det ska min grupp göra klart det sista innan redovisningen imorrn så jag kommer få skynda mig hem sedan så jag hinner till träningen men sen väntar 3 sköna veckor med hemstudier så bara att le och se glad ut resterande timmar här och lådsas under morgondagen att jag har stenkoll på allt, vilket jag giiivetvis har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0