Dagen

Hemma igen efter en trevlig dag. Jag försov mig en hel del så det blev ingen skola för mig idag utan jag mötte istället upp Malin för lunch på stan och sen en minishoppingrunda. Det blev bara ett nytt nagellack inhandlat, jag visar imorrn hur det ser ut men det är en riktigt fin höstig färg.

Nu ikväll har jag varit på personalmöte på JPC i Skövde, mycke nytt på G men det kommer nog bara bli bra tror jag. Så skönt att ha hamnat på ett företag som faktiskt bryr sig om sin personal till skillnad från vissa andra i den branschen. Kvällen avslutades med middag på Sand somär en Libanesisk restaurang som ligger under kontoret.


Jag missade tydligen ställa in skärpan förut, hann bara ta ett kort så det får duga får, göra bättre imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0