årets sista dopp

Idag har det varit riktigt klibbigt och varmt ute hela dagen och någonstans under dagen insåg jag att detta förmodligen var min sista chans i år att bada så efter jag gjort allt jag hade på schemat packade jag ner badkläderna och åkte till svalnäs för ett sista dopp. Det är märkligt hur tyst och öde det är där ute när sommaren är slut, nästan kusligt men det var skönt. Jag hade ju inte velat att det skulle vara folk där, mer dumförklarad för att bada nu hade jag inte velat bli men precis när jag tagit på mig igen dyker det upp flera par på stranden så det var perfekt tajming. Jag vill inte direkt påstå att det var varmt i vattnet och jag kan inte heller säga att jag gick i vattnet under tystnad för då hade jag ljugit men det var helt okej om man tänker på att det är september och folk har börjat med halsduk.

Hittade riktigt coola sandconverse också... 






Sista doppet för i år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0