1000 järn i elden

Ibland så...ja då kan jag vara riktigt duktig, men det ska ju tilläggas att det är ibland och inte alltid jag kan ha självdisciplin. Jag skuttade ur sängen tidigt, åkte och hämtade Maria och åkte iväg till stallet för en morgonpormenix med de fyrbenta förväxta bebisarna. Sedan hem och byta om, fixa lite ärenden, käka lunch och nu har jag hamnat på biblioteket för att färdigställa det sista till seminariet min grupp ska hålla i.

Ikväll blir det en sväng förbi mormor och ordna lite saker hos henne och sen hem till Malena för att fixa hennes naglar, puuuh, ska bli skönt med skola imorrn så jag slipper flänga omkring såhär. Men idag vill jag nog framstå lite som en martyr, faktiskt!


En bild från i lördags, toppen är ett kap från H&M, nästan gratis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0