lördag och söndag

Eftersom helgen har varit fullproppad med saker att göra så blir det en bilduppdatering istället!



Workoutfit


Mitt lördagsnöje...100 gäster ska ha sittdyna och psalmbok. Ja, man får jobba sig varm i ett iskallt slott.


Söta Malin igår hemma hos birthdaychild Jennifer


Det kom något spöke i bilden så ignorera exponeringen men jag ville visa min klänning, sjukt nöjd med den är jag och den kommer från H&M som just nu har massa snyggt inne.


Monkeystyle


Julmarknad i Hällekis är söndagsnöjet såååå mysigt!


Jag mår precis som jag ser ut...lite lätt förtryckt och borta:)




Kommentarer
Postat av: Josefin

Superfin svart/mönstrad klänning på dig!

2010-11-10 @ 06:44:51
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0